Cara membuat dan menggunakan azimat untuk nasib baik

Sesetengah orang bertuah dalam hidup, manakala yang lain, walaupun dengan usaha yang luar biasa, masih kekal bertahan, tetapi usaha mereka tidak dinobatkan dengan kejayaan. Untuk memperbaiki nasib mereka, untuk menarik kesejahteraan material, orang telah lama menggunakan azimat tuah. Azimat tuah ialah barang atau aksesori istimewa yang dikurniakan kuasa ajaib yang istimewa dan membantu pemiliknya dalam pelbagai situasi kehidupan. Azimat untuk nasib baik boleh dibeli di tempat jualan khusus atau dibuat secara bebas.

Bertuah orang yang telah meningkatkan nasib mereka dengan bantuan azimat tuah

Bagaimana jimat berfungsi

Azimat untuk nasib baik atau azimat untuk nasib baik berfungsi mengikut prinsip berikut:

Azimat untuk nasib baik membantu bertemu orang yang betul
  • menarik kesejahteraan hidup, membantu bertemu orang yang betul, mendapat berita baik;
  • azimat untuk nasib baik membantu meningkatkan tangga kerjaya, memperbaiki hubungan dengan rakan sekerja dan pengurusan;
  • azimat untuk nasib baik dan tuah mengelakkan pertemuan dan komunikasi dengan orang yang tidak baik, membantu untuk membuat kawan baik;
  • menarik nasib baik dalam perniagaan, meningkatkan keuntungan, urus niaga menjadi menguntungkan, aliran pelanggan meningkat;
  • pemilik jimat menjadi lebih menarik kepada orang, mereka mula menghormati orang seperti itu;
  • azimat sedemikian akan membawa kebahagiaan, membantu keinginan yang dihargai menjadi kenyataan;
  • sebarang pertikaian dan mahkamah akan diselesaikan memihak kepada pemilik azimat;
  • dengan bantuannya menjadi lebih mudah untuk lulus peperiksaan, menjalankan temu duga;
  • nasib seseorang meningkat, dia mula menang dalam pelbagai loteri dan pertandingan.

Adalah penting untuk diingat bahawa orang yang bertuah menjadi objek orang yang iri hati, oleh itu, apabila membeli atau membuat jimat nasib baik dengan tangan anda sendiri, disyorkan untuk menggunakan jimat secara selari yang akan melindungi daripada iri hati, mata jahat dan kerosakan. .

Memilih azimat untuk nasib baik

Tangan Fatima membawa tuah, melindungi daripada negatif

Sebelum anda membuat azimat untuk nasib baik dengan tangan anda sendiri, disarankan agar anda membiasakan diri dengan makna azimat tersebut. Azimat yang paling kuat untuk nasib dan kebahagiaan adalah item berikut.

  1. Tangan Fatima. Secara luaran, ia kelihatan seperti tapak tangan dengan simbol yang digambarkan. Azimat sangat kuat, membawa tuah, melindungi daripada negatif. Mereka meletakkan jimat mereka di tempat kerja, di dalam rumah, mereka juga digambarkan pada badan dalam bentuk tatu.

  2. Benang merah. Ini adalah jimat yang kuat yang membawa tuah. Ia boleh dibuat secara bebas di rumah.

  3. Syiling dirajauntuk menarik kebahagiaan dan nasib baik. Jimat kebahagiaan ini menarik kejayaan dan kesejahteraan kewangan. Azimat yang sangat kuat untuk mereka yang terlibat dalam perniagaan mereka sendiri, yang aktiviti profesionalnya berkait rapat dengan perdagangan, jualan dan sebarang perkhidmatan. Ia akan membantu melindungi daripada rakan kongsi yang tidak boleh dipercayai, transaksi yang meragukan, menarik aliran pelanggan, pembeli dan mengaktifkan pembangunan perniagaan.

  4. Azimat Slavic. Nenek moyang kita telah lama menggunakan pelbagai azimat untuk menarik kebahagiaan dan tuah ke dalam kehidupan mereka. Adalah menjadi kebiasaan untuk menggambarkan simbol sedemikian pada pakaian, di rumah, dan menggunakannya sebagai loket atau loket. Jimat utama yang menarik nasib:

    Ular adalah salah satu azimat utama yang menarik tuah.
    • gegelung;
    • Kolovrat;
    • simbol jantina;
    • Warna Perunov;
    • Velesovik.

    Adalah menjadi kebiasaan untuk membuat azimat Slavic dari logam, tanah liat, kayu, dan menyulam pada pakaian.

  5. azimat Rune. Tanda perlindungan sedemikian popular di kalangan orang yang berbeza. Rune yang digunakan untuk menarik nasib baik dan kejayaan:

    • Fehu;
    • Vunyo;
    • Ansuz;
    • Jiwa.
  6. Tapak kuda. Jimat kejayaan seperti itu diletakkan di atas pintu depan, sentiasa dengan tanduk ke bawah. Juga, azimat dalam bentuk ladam kuda kecil boleh dipakai dengan anda.

  7. Semanggi. Satu lagi azimat popular untuk nasib baik dan kebahagiaan ialah semanggi empat daun. Anda boleh menggunakan simbol sedemikian sebagai rantai kunci, sebarang hiasan. Anda juga boleh membawa semanggi kering dan ditemui bersama anda di dalam dompet, beg atau buku anda.

  8. Hiasan semanggi sangat bagus untuk menarik tuah
  9. ikan emas. Ia adalah simbol nasib baik, kekayaan dan tuah Cina. Selalunya, orang Cina meletakkan akuarium dengan ikan emas di rumah mereka. Ia juga menjadi kebiasaan untuk meletakkan lukisan atau patung yang menggambarkan simbol ini.

  10. kaki arnab. Perkara yang luar biasa ini datang kepada kami dari orang India purba. Mereka memakai loket dengan kaki arnab di leher mereka. Ia adalah simbol kemakmuran dan nasib baik. Digalakkan dipakai kepada orang yang berniaga.

  11. Kunci Emas. Ini adalah barang ajaib yang kuat. Sebaik-baiknya dibuat daripada emas atau perak. Dengan bantuannya, anda boleh membawa kemakmuran, kesejahteraan hidup, mengatasi masalah dan kesukaran yang paling sukar.

  12. mata kucing. Dengan bantuan mineral ini, seseorang menjadi lebih berwawasan, dia mengembangkan intuisi, dia akan dapat mengenali bencana yang akan datang, mengambil langkah-langkah yang diperlukan tepat pada masanya. Ini adalah perlindungan yang sangat baik terhadap rakan sekerja dan rakan kongsi perniagaan yang tidak bertanggungjawab, daripada orang yang iri hati dan orang yang tidak baik.

Jimat lain untuk kebahagiaan termasuk:

Patung dalam bentuk gajah membawa tuah dalam kerjaya
  1. Gajah. Ia adalah simbol kejayaan yang stabil, membawa tuah dalam kerjaya, menarik kesejahteraan material. Anda boleh memakai azimat dalam bentuk gajah, anda boleh meletakkan patung dengan imejnya berhampiran anda.

  2. kumbang kumbang. Merujuk kepada simbol nasib baik, membantu memenuhi keinginan yang dihargai.

  3. Beg omamori Jepun. Ia terletak di dalam rumah, pejabat, kereta. Jimat ini membawa kejayaan, kebahagiaan, bakat dan kekayaan.

  4. lingkaran tuah. Lingkaran adalah simbol pergerakan yang tidak berkesudahan, kejayaan, aliran tunai. Ia mengumpul kekuatan dan tenaga positif. Ia membantu untuk meningkatkan tangga kerjaya, membantu meningkatkan hubungan dengan pengurusan, mendedahkan kualiti kepimpinan.

Azimat buatan tangan mempunyai kuasa yang kuat. Oleh itu, lebih baik tidak membeli produk siap, tetapi belajar cara membuat azimat untuk nasib baik dengan tangan anda sendiri.

Cara membuat azimat dengan tangan anda sendiri

Bagaimana untuk membuat azimat dengan tangan anda sendiri? Terdapat cara mudah untuk membuat jimat dengan tangan anda sendiri di rumah.

Minta sebatang lilin untuk nasib baik
  1. Jimat lilin. Ia mudah dibuat dengan lilin gereja yang ringkas. Untuk membuat jimat, anda perlu menyimpan pada lilin lilin, minta dia untuk nasib baik dan kebahagiaan. Seterusnya, ringan, titiskan lilin pada permukaan rata. Apabila ia mengeras, kupas dan masukkan ke dalam sekeping fabrik asli. Bawa jimat sedemikian dengan anda sepanjang masa atau bawa ia dalam situasi yang sukar apabila anda memerlukan tuah dan tuah.

  2. azimat syiling. Cara membuat azimat untuk nasib baik dalam belajar dan bekerja:

    • tunggu bulan tumbuh, turunkan syiling perak atau perak ke dalam air supaya bulan terpantul di dalamnya;
    • katakan perkataan ini:

      "Pembantu Voditsa menyerap cahaya bulan. Seperti cahaya ini menembusi air, jadi biarlah kekayaan datang ke dalam hidup saya ";

    • tinggalkan syiling sehingga pagi;
    • keluarkan pada waktu pagi dan masukkan ke dalam beg tangan atau beg merah anda.
  3. Anda juga boleh membuatdolar bertuah. Ambil bil satu dolar. Gulungkannya menjadi segitiga dan masukkan ke dalam dompet anda.

  4. Lipat bil menjadi segi tiga untuk membuat dolar bertuah
  5. Lukis atau ukir pada kayurune Fehu. Masukkan dompet, poket atau dompet anda. Dengan bantuan jimat sedemikian, anda akan menarik kebahagiaan dan nasib baik ke dalam hidup anda.

  6. Pesona dari benang. Ambil 5 utas putih dan satu merah. Ikat benang putih di tengah dengan benang merah. Ikat lima simpulan dengan perkataan: "Saya mengait simpulan, saya menarik tuah. Saya akan mengikat simpulan, kebahagiaan akan datang kepada saya. Sembunyikan azimat anda supaya orang yang tidak dikenali tidak dapat melihatnya.

  7. Sulaman untuk kebahagiaan. Anda boleh menyulam simbol pada pakaian yang menarik tuah dan kebahagiaan. Ia boleh menjadi apa-apa item yang anda suka. Adalah penting untuk memilih hanya benang semula jadi untuk sulaman, sebaik-baiknya merah. Semua kerja hendaklah dijalankan hanya apabila dalam mood yang baik dan kesejahteraan.

  8. beg untuk nasib baik. Jahit beg kapas kecil. Letakkan segenggam bijirin, gula, lilin dari lilin gereja ke dalamnya. Teratas dengan benang bulu merah.

Pengaktifan azimat

Jimat buatan tangan sangat berkuasa. Agar ia mula bekerja secara maksimum, adalah perlu untuk mematuhi peraturan dan cadangan mudah ahli esoterik dan psikik:

Ia adalah perlu untuk mematuhi peraturan dan cadangan ahli esoterik dengan tegas
  • jangan sekali-kali memberitahu sesiapa bahawa anda berjaya mencapai hasil yang positif dengan bantuan jimat;
  • jangan berikan azimat anda kepada sesiapa, jangan benarkan sesiapa menyentuhnya atau memeriksanya;
  • untuk membuat azimat seperti itu hanya dalam keadaan sihat dan semangat yang baik.

Mengaktifkan item sedemikian adalah mudah. Untuk ini, kuasa empat elemen digunakan. Simpan segenggam tanah, bekas air, buka tingkap dan nyalakan lilin. Turunkan jimat ke dalam tanah, kemudian turunkan ke dalam air selama beberapa minit. Seterusnya, pegang lilin di atas api dan letakkan berhampiran tingkap yang terbuka. Minta bantuan setiap elemen. Apabila anda selesai mengaktifkan azimat anda, anda boleh menggunakannya.

Azimat untuk menarik kebahagiaan dan kejayaan boleh dibeli siap pakai di tempat jualan khusus. Tetapi objek yang dibuat oleh seseorang dengan tangannya sendiri, mengecasnya dengan tenaga dan fikiran positifnya, mempunyai lebih banyak kuasa. Untuk mencapai hasil maksimum dari kerja jimat, ia mesti diaktifkan. Ia juga perlu membersihkan objek sedemikian secara berkala daripada tenaga negatif terkumpul. Jika anda perasan bahawa ia retak atau pecah, koyak, ia perlu dikebumikan di tempat yang sunyi, selepas mengucapkan terima kasih atas perkhidmatan setia anda. Ini bermakna dia telah mengumpul banyak tenaga negatif orang lain dalam dirinya.

Dengan pilihan azimat yang tepat, seseorang akan mendapat kebahagiaan dan nasib baik dalam kehidupan peribadinya, menjadi lebih berjaya dalam bidang profesional, memperbaiki hubungan dengan orang lain dan pengurusan di tempat kerja.